fotografia reklamowa

Fotografia już od dawna stanowi ważny element promocji osób i marek. Dzięki dobrze wykonanym zdjęciom możliwe jest zwiększenie sprzedaży oraz wzbudzenie zaciekawienia u potencjalnych klientów. Dobrze wykonane oraz obrobione zdjęcie potrafi pokazać produkt lub osobę w zupełnie nowym, lepszym świetle.

Wykonujemy:

    • fotografia produktowa,

    • fotografia reklamowa,

    • fotografia wnętrz,

    • fotografia korporacyjna,

    • fotografia eventowa,

    • zdjęcia do katalogów i folderów.

Gwarantujemy profesjonalne wykonanie zdjęć biznesowych dla pracowników firm, deweloperów, hoteli czy restauracji, a także organizatorów imprez. Chętnie podejmujemy się wykonania zdjęć dla klinik medycznych, firm badawczych oraz koncernów farmaceutycznych.

Dysponujemy własnym sprzętem i nowoczesnym oprogramowaniem.

Obsługa najwyższych lotów

Możesz liczyć na SewTeam. Odpowiemy na każde Twoje pytanie. Zadzwoń lub wypełnij formularz

606 480 419

Najważniejsze jest dla nas Twoje zadowolenie.

Fotografia produktowa (packshot)

Fotografia produktowa typu packshot ukazuje naturalną charakterystykę produktu. Zachowane są jego podstawowe parametry tj. odwzorowanie kolorów oraz tonów na zdjęciu. Produkt zazwyczaj jest przedstawiany na białym tle.

Głównie są to zdjęcia wykorzystywane w prezentacjach ofert na stronach internetowych, a także w różnego rodzaju katalogach.

Kupujący decydują się na zakup danego produktu na bazie tego co widzą. Badania marketingowe pokazują, że ponad 90% kupujących podejmuje decyzje o kupnie na podstawie zdjęć.

Fotografia reklamowa

Zdjęcia tego typu ukazują najbardziej istotne cechy fotografowanego produktu, wydobywając przy tym pełną jego głębie. Z uwagi na kontekst marketingowy często wykonywane są w aranżowanych scenografiach z wykorzystaniem oświetlenia podkreślającego poszczególne elementy przedmiotu.

Fotografia reklamowa wykorzystywana jest głównie w reklamach drukowanych (plakatach, ulotkach, folderach reklamowych, okładkach katalogów oraz w innych materiałach reklamowych, a także POS) jak i stronach www.

Fotografia produktowa (packshot)

Fotografia produktowa typu packshot ukazuje naturalną charakterystykę produktu. Zachowane są jego podstawowe parametry tj. odwzorowanie kolorów oraz tonów na zdjęciu. Produkt zazwyczaj jest przedstawiany na białym tle.

Głównie są to zdjęcia wykorzystywane w prezentacjach ofert na stronach internetowych, a także w różnego rodzaju katalogach.

Kupujący decydują się na zakup danego produktu na bazie tego co widzą. Badania marketingowe pokazują, że ponad 90% kupujących podejmuje decyzje o kupnie na podstawie zdjęć.

  • Sebastian Wittmeyer
  • sebastian@sewteam.pl
  • + 48 606 480 419
  • + 48 505 979 924
  • Dział Graficzny
  • piotr@grafik@sewteam.pl